V rámci pasívneho bezpečnostného systému zohrávajú automobilové airbagy veľmi dôležitú úlohu pri zlepšovaní bezpečnosti cestujúcich. Tieto rôzne airbagy vyžadujú efektívne a flexibilné riešenia spracovania.
Laserové rezanie sa široko používa v oblastiautomobilový interiér. Ako je rezanie a označenie textílií, ako sú koberce automobilov, autosedačky, vankúše z auta a slnečné dráhy. Dnes sa táto flexibilná a efektívna technológia spracovania laserom postupne aplikovala na proces rezania airbagov.
Tenrezací systémVýhodne výhody v porovnaní so systémom rezania mechanických. V prvom rade laserový systém nepoužíva nástroje na diera, ktoré nielen šetrí náklady na samotné náradie, ale tiež nespôsobuje oneskorenie výrobného plánu v dôsledku výroby nástrojov.
Okrem toho má mechanický systém rezania diery tiež veľa obmedzení, ktoré vychádzajú z jeho charakteristík spracovania prostredníctvom kontaktu medzi nástrojom na rezanie a materiálom. Na rozdiel od spôsobu spracovania kontaktu mechanického rezania matiny je rezanie laserom bezkontaktné spracovanie a nespôsobí deformáciu materiálu.
Navyše,laserové rezanie handričiek airbagovmá výhodu, že okrem rýchlych rezov sa handrička roztopí na rezných okrajoch okamžite, čo sa vyhýba rozpadnutiu. Vzhľadom na dobrú možnosť automatizácie je možné ľahko generovať zložité geometrie pracovných diel a rôzne rezné tvary.
Súčasné rezanie viacerých vrstiev v porovnaní s jednosmerným rezaním poskytuje zvýšené objemy a znížené náklady.
Na rezanie montážnych otvorov sú potrebné airbagy. Všetky diery spracované s laserom sú čisté a trosky a bezfarbenie.
Veľmi vysoká presnosť laserového rezania.
Automatické tesnenie hrán.
Nie je potrebné po spracovaní.
Laserový zdroj | CO2 RF laser |
Laserová sila | 150 watt / 300 watt / 600 watt / 800 watt |
Pracovná oblasť (W × L) | 2500 mm × 3500 mm (98,4 ”× 137,8”) |
Pracovný stôl | Pracovný stolík na vákuový dopravník |
Rýchlosť | 0-1 200 mm/s |
Zrýchlenie | 8 000 mm/s2 |